Para Pengikut.. :)

Thursday, June 9, 2011

Hari PErtama

waaaahhhhhh...
lamak dah aku sik update blog eh..
Bukan aku sik bukak pun aku pun blog tok..
bukak pun aku gago baca blog orang tapi blog dikpun dah sik kedak blog orang gik idup.
Terlalu byk yang berlaku kebelakangan tok..
Sepatutnya makin banyak yang berlaku makin banyak la modal mok di polah entry nak?
Tapi, sik semua perlu aku cerita dalam tok nak..

coba tgga.. mesti perenggan pertama aku sik da kenak mengenak ngan tajuk enrti aku..
bongok na eh..

aok, aku nak madah.. ritok aku ada makei sesuatu yang baru..
baruk jak sampei marek..
aku mok ngga, ok sik mun aku makei..
mun ok, lak aku reveal apa yang aku pakei..
hahahhahaha..

*kenak aku rasa entri aku sik best owh? aku perduli apa.. Blog aku, sukati aku!

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
:)

1 comment:

asha said...

:)..pakey apa ya mie?review lak k.ni tauk adeng mok pakey juak lak:))