Para Pengikut.. :)

Friday, June 10, 2011

macam apa dah....

aku sik suka na mun permulaan hari aku rasa down bodo mcm BALDI! aku malas nak nyumpah2 pagi2 jemat tok..sik bagus!
aku rasa macam nak bertapok kat tempat yang sik ditauk orang.
sik pernah aku menyangka ada juak organisasi mcm ya..
apa la sak kita bersusah payah tapi orang lain yang menikmati hasil nya..
patut la mak aku berbisnes. nya terok kerja tapi nya pun menikmati hasilnya..
sikpat jadi tok.
harus carik backup plan aie..
sikpat terus mcm tok.











ujung2 gila lak.

5 comments:

Zie Madini said...

pa kenak tok yunk :(

p/s:
esok mek try diat tak pun nuff problem ah. dlm minggu tok tek
x sempat mek nk try diat yunk.
mbak setkan ke autopublish blog
mek pun..alu xda sempat jak nk diat
ktk pun nuf...hehe. sorry ah.
insya'allah esok kelak :)

Mimie Kamisah Wahed said...

adala yang kmk sik puas hati tok yunk.. hehhehehe..
manusia nang sik pernah puas. hehhehe
Ok, no prob yunk.. :)

Dhea Ahmad said...

sabar mimie, jgn cmni... tarik nafas, pikir positif...mimie fikir camni jep, apa yg kita buat pd org, buruk atau baik..pasti berbalas juga akhirnya....
dah jgn tension2 ya....

Unknown said...

hehe..mimie..yong x brapa faham.. bole translet x? :)

Mimie Kamisah Wahed said...

Yong,
Kejap g mimie buat entry translet utk Yong k.. :)