Para Pengikut.. :)

Wednesday, October 19, 2011

Tempat baru, tanggungjawab baru


Assalamualaikum..
Tempat baru, alhamdulillah setakat ni tidak membawa sebarang masalah...
mintak-mintak la sampai bila2 takda masalah ye.. hehhehehhe
Tapi laut mana yang tak bergelora kan?
Bumi mana yang tak ditimpa hujan?
InsyaALLAH, kalau ditimpa masalah sekalipun, semoga dapat menghadapi nya dengan tenang dan rasional.
Buat masa sekarang aku ditempatkan di Unit kewangan..
Aku bermula dari bawah.
Timba pengalaman sebanyak yang mungkin untuk bekalan di masa akan datang.
Aku tak kisah walaupun tak sepadan dengan kelayakan aku.
Siapa kita untuk berbicara soal kelayakan..
walaupun kita ada kelayakan, namun tiada pengalaman, kita tidak akan kemana2.












ok, nak sambung buat kerja jap.. :)
till then. Take care.

2 comments:

alinac lover said...

btol tu mimi..xde sapa berhak nk ckp pasal kelayakan kita :) tgu dan lihat dulu kan

mimie kamisah said...

betul tu Yong..
Tapi kadang-kadang, kelayakan saja tak cukup. Perlu ada pengalaman..
Ada orang takde kelayakan tapi berjaya sebab die banyak pengalaman.. :)