Para Pengikut.. :)

Wednesday, June 30, 2010




Lihatlah bangunan opis aku yang tersergam indah...
~~MENARA SEDC~~
dari opis aku ni, pemandangan ku di hiasi dengan pemandangan ini..
+
+
+
+
+
+
+
Bangunan Tun Jugah...
+
+
+
+
+
+
+

Bangunan HASIL
+
+
+
+
+
+

Majestic Hotel, Riverside..
+
+
+
+
+
+

mcDonald's logo... I'm Lovin it!! :)
+
+
+
+
+

Benda alah ini lah yang aku perlu daki dan turuni hari2 tau...
first2 tu gerun jugak aku wei...
ye la... naik skuter tuh.. kalau kreta leh tahan lagi bai...
+
+
+
+
+
hahahahaha...muke lepas bersenam tadi wei..
compack powder pun tak pakai wei...
LOL!!

3 comments:

Aida The Pink Goddess said...

hi mimie, ktk SEDC, bhgian ney ka? kmk pun penah kerja sia..

Redbloodsnow said...

best da jak ktk koh yang. keja kat tgh² bandar kuching. senanggggg jak nk gi lunch..hehe. jeles mek.

kita tok bila lah gik nk jumpa ow

mimie kamisah said...

Aida, kmk kerja bahagian EDD 8th floor... kitak lok?

Zie, hehehehehe.. senang ya memang lah senang, tapi wallet kmk sik senang.. hehehehehe..
riya kmk ada ngga ktk g mcD ngan tunang kesayangan kitak.. tapi kmk malu mok tego.. of course kitak sik kenal kmk lak.. hehehehehe