Para Pengikut.. :)

Monday, June 28, 2010

~BF...eh bukan Adik aku~~ :)



Hurrrmmmm....
Siapakah jejaka itu??
tak lain tak bukan...Boy friend aku la...
hahahahahaha...
bukan okeh, Nie la adik aku Hafiz..
Jadi tujuan utama kami ke Johor adalah untuk menghadiri Majlis Tamat Latihan Maritim/Tentera Laut di KD Sultan Ismail, Pengerang.
Amat terharu k..
aku tak sangka adik aku dapat melaui semua ini dengan jayanya..
Sekalung Tahniah dan Syabas aku nak ucap pada die..
Go Brother!!!! We all Support u!!!~~~

Mak n Abah aku adalah orang yang paling gembira sekali pada hari tersebut... :)



mak aku ikot bergambar tegak sekali... heheheheh :P



Dua insan yang paling kiteorang sayangi... :)
Kapten abah tertido... hehehehehe


Segak tak adik aku?? Mestila segak kan2...
Kakak die pula mestilah ayu... LOL!! perasan!!!!


Setelah 6 bulan terpisah, mestilah byk perkara yang nak distorykan... :)



Muke aku ntah ape2... :)



Perasan nak jadi kapten!! hahahahah :D



Aku tak tau yang mana satu adik aku...



Kesian...botak adik aku... :(



Aku nak g kat kapal belakang tu, tapi panas giler bai...mak aku pun tak larat nak jalan kat jetty tuh.. dari tempat kiteorang berdiri ni, memang nampak kota Singapura... :)


P/S Lepas nie nak update pasal makanan pulak k.. :)

1 comment:

umie said...

ai..lamak dah x nanggar hafiz...bapaknya askar..anaknya navy..hehhee..bagus2..