Para Pengikut.. :)

Monday, June 28, 2010

~Johor, Here i come!!!~

Assalamualaikum....
tgok pic tu.. hahahaa..time to take off...
best gak r naik MAS..
knape aku cakap mcm tu sebab aku jarang pakai Mas kalau fly g mane2..
so, sekali sekala kalau naik MAS aku akan merasa jakun jugak..
hahahahha.. :)

Let picture talking...
+
+
+
+
+
+
+
+
+

Sesampai je kiteorang di Lapangan Tebang Sultan Ismail, padangan kami terus disajikan ngan bende alah nie..
picture wall yang menarik..
Biasalah, johor disinonimkan dengan kuda kepang.. :)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
hahahahahaha...
aku sibok jugak nak snap tag luggage aku..
pedulik aku..
blog aku, sukahati aku... :p
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
antara kami yang pergi...
hahahaha..
aku pon kat situ gak..LOL!!
+
+
+
+
+
+
+
+


Aku suka gambar ni...ada wau di belakang... :)



P/s: bakal bersambung...
XOXO




1 comment:

umie said...

nyilau 3 lawas mak melah lo dun ka? hehehe...