Para Pengikut.. :)

Tuesday, March 9, 2010

Belajar balik..

InsyaALLAH,
kalau takde aral melintang,
aku akan benti keje,
sebab aku kene pecat,
ttettttt!!!!!!!!!
drama.
takde la sampai kene pecat,
aku bru saje ditawarkan untuk satu program pemerkasaan siswazah nie,
oleh kerana aku ni tak la berapa nak pandai dalam soal softskill nie,
oleh itu, haruslah ko grab peluang yang ade,
dah la free,
kene bagi allowance pulak tu,
byk siot allowance dier,
tempoh latihan 8 bulan setengah je,
2 bulan setengah ko blajar dalam kelas,
kelas pulak kat hotel,
jadi, selama 2 bulan setengah ko dok hotel,
makan tmpat tinggal sume tanggung dan dok hotel,
bukan hostel ye.. HOTEL..
takse 'S' di situ..
tak kisah la kalau hotel tu sekadar 2 atau 3 bintang je,
janji hotel,
pastu 6 bulan seterusnya
peserta akan diberi tempat praktikal
tempat praktikal best2 tau
sebab die ade link ngan khazana nasional
siapa yang tak join memang rugi besar
sape nak tau lebih lanjut,
komen kat komen box aku.
insyaALLAH, aku akan reply.
:)


No comments: