Para Pengikut.. :)

Thursday, October 27, 2011

Kisah Breakfast Anda

Sarapan pagi adalah sangat penting sebenarmya.
Namun ada dikalangan kita tidak suka makan sarapan pagi kerana mengandaikan nanti mereka akan sakit perut dan akan "berry" atau bahasa kasarnya berak.
Hello, berry tu sihat ok.. dia buang segala macam toksin dan benda alah yang tidak diperlukan dalam badan kita..
Aku memang spesis manuasia yang takkan skip breakfast. Walau selewat mana pun, aku akan tetap bersarapan walaupun hanya dengan air nescafe panas sahaja. Janji aku breakfast.
Kalau dah lambat sangat, aku dan adik aku akan bersarapan dalam kereta.
Antara menu yang kita orang pernah baham makan adalah
1. Meggi kari plus telur. (memang layan la. Lagi2 time jalan tengah jam) hahahhaha
2. Bubur nasi plus ayam. (letak dalam tupperware besar dan ngap!)
3. Kuih muih
4. Kacang cornflake (konon nak western.. pelik. Namun ini benar. Makan Kacang cornflake ni memang layan time sesak2 kat jalan raya)


5.
coklat. (sangat sihat ok.. hahahhahahahha)


6.
Kuih cincin. Yang nie memang sedap ho.. En. Tunang belikan dari KK.. Memang layan la makan kalau ada nescafe panas. hehehhehehe


Cume nasi lemak je kiteorang tak pernah makan dalam kereta. Nak try gak la nanti.
Oh ye, FYI, aku n adik aku sama tempat kerja. Gila bosan ok. HAri2 tengok muka die. BAlik umah pun muka die lagi.. apepun, she is great sister and driver too.





Korang pernah tak breakfast dalam kereta?





Till then. *love*

No comments: