Para Pengikut.. :)

Wednesday, June 22, 2011

Day 3 Benda yang selalu anda buat sebelom tido

Day 3 Benda yang selalu anda buat sebelom tido

Sebelum tido, aku tak pernah menghasilkan apa2 benda.
Tapi yang sering melakukan beberapa perkara sebelom tido.
antaranya adalah:

1) Pakai bedak
Bedak?? yes, berbedak sebelum tido adalah kegemaran aku yang paling pelik. Bukan bedak muka k..
Lumur2 bedak macam baby.. dan yang paling memelikkan adalah, aku akan pakai baby.. dan bedak yang paling aku suke pakai adalah..Carrie Junior warna hijau..


Aku suke bile tido wangi2..dan sebenarnya, aku suke bau budak.. that's why aku suke pakai bedak budak2..
Tapi yang tak best nye..bile cium bedak ni selain time tido, kompom aku akan feeling2 nak tido.. hahahhaha


2) Minum air kosong.
1 lagi perkara yang aku akan buat bile nak tido adalah aku akan minum air kosong segelas. Kalau orang lain sibok minum susu la. milo la tapi aku minum air kosong je sebab aku mengandaikan aku akan dahaga time tido. Yela..nanti tido mimpi kene keja ngan anjing, kan penat n haus.. tu belom lagi mimpi marathon merentas desa..hahahhaha..

3) tepok bantal
Sebelom tido, aku suka tepok bantal. semua bantal aku tepok.. FYI, katil aku ni queen size tapi aku tak tido tengah2. aku ambik side tepi je, dan aku letak bantal on the other side.. bantal tu pun aku bantai tepok gak.. tak tau nape. habit kot..

4) facebook
Sebelom terlelap, aku akan check fb dan tengok status2 kawan2 ku dalam fb.. selalunya time2 camney la aku akan tengok status emo2 kawan2.. pastu aku akan gelak sorang2.. sampai abah aku akan ketok pintu bilik sebab dia ingat aku dah jadi gila sebab gelak sorang2.. (tapi sebenarnya, aku tgok fb cume nak tgok sekiranya ada sesuatu yang miracle berlaku :'(     )


5) Baca ayat lazim
wahh!! skema tol! takde la.. aku cume baca al-fatihah, 3 Kul, ayat kursi dan selawat. Yela.. sebagai pendinding diri.. Kalau nak tahu, santau atau sihir akan datang selalunya time2 tido.. Nauzubillahiminzalik... Semoga kita terhindar dari perkara2 sihir ni.. amin..










6) TIDO!!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 comment:

asha said...

:)..adeng pon da habit yang sama ngn memey.tepok2 bantal plus adeng akan susun bantal, sebab adeng memang bnyak bantal even dah kahwin tok pon, adeng mesti susun bantal.huhuhu..tapi sigek jak xdpat nak di nawak masuk bilik pas kawen, patung tweety..:(