Para Pengikut.. :)

Tuesday, September 27, 2011

DIA Maha Mendengar



Kadangkala kita tak sedar bahawa ALLAH sedang kabulkan permintaan kita.
Seperti contoh:
Hari ini ko g kerja naik skuter sebab ko tengok cuaca pagi tu baik secerah mentari yang menyinari.
Engko pun sampai ke pejabat dan menjalankan tanggungjawab sebagai pekerja berdedikasi.
Namun sebelum jam 4 petang, engko lihat awam menghitam dan menunjukkan awan mahu memuntahkan air hujan dan seraya itu hujan pun turun dengan lebatnya.
Hati kecil ko berdoa "Ya ALLAH, macam mane aku nak balik ni? Hujan.. Harap2 pukul 5 nie berhentilah hujan ye"
Dengan tak semena-mena, hujan berhenti sebelum sempat jarum jam menunjukkan jam 5..
ALLAH dengar permintaan ko.
ALLAH dengar rintihan ko.
ALLAH tahu ko susah hati.














Sesungguhnya ALLAH maha mendengar. :)

2 comments:

rara pinkmafia said...

ye.btol tu =) Allah tu maha mendengar.

asha said...

:)....betol yunk