Para Pengikut.. :)

Saturday, February 12, 2011

Weekend~~

Weekend, tapi kerja.
Bosan kan? Memang bosan.
Cuti pun cuma sehari setengah je.
Macam tak cukup.
Tapi aku punya satu misi hujung minggu ni
Misi aku adalah..
1) untuk mencari bahan2 untuk d blogkan. kalau boleh, aku nak jadualkan apa yang patut aku jadual kan.

2) Standardize kan tulisan mahupun warna tulisan dalam blog.

3) Memikirkan bahasa apa yang patut aku gunakan dalam blog aku atau aku nak campurkan2..

4) Memikirkan apa ganti nama diri yang sesuai yang aku nak gunakan dalam blog aku supaya ianya nampak sesuia dan dekat kepada para pembaca (kalau ade pembacalah). So, aku perlu membaca beberapa blog yang aku rasa sesuai di jadikan rujukan.

Aku rasa cukup sekadar tu kot aku punya misi untuk hujung minggu aku yang tak berape nak panjang ni. Takut nanti, aku list2 hanya tinggal sebagai list je nanti.

sampai ke temu lagi dalam rancangan.....
*
*
*
"tak payah pikir sendiri"
*
Babai

3 comments:

Amni said...

hehehehe... tulis dari hati.. yang terluah akan lebih ikhlas... =)

eceh! macam follower kamek rami nak merik komen ngan blog kitak... hahahaha....

kamek baca blog kitak.. hehehe.. tulis jak papa.. hehehe..

Redbloodsnow said...

Haaa...setuju mek ngan amni. tulis dari hati. naskaya jd blogger tegar lah anda. ceaa..hikss

mrs. daydeck said...

as salam, 1st time sitok.. kamek sebarang jak tulis entry blog.. sekejap aku sekejap saya.. sukati mesen jak.. haha..