Para Pengikut.. :)

Wednesday, February 16, 2011

14 Feb is just another day..


ASsalamualaikum..
SAlam Maulidur Rasul buat semua..
Ok2, aku tahu entry aku ni dah basi.
Dont worry, aku dah letak anti-basi dah..


Ada apa dengan 14 Feb?
takde ape2. Yang aku tahu 2011 ni 14 Feb jatuh pada hari Isnin dan semua orang bekerja.
So, for me, 14 Feb is just another Monday yang bosan.
Aku masih ingat lagi, hari ahad tu aku tgok buletin utama d Tv3,
orang kedua terpenting negara telah menyentuh pasal isu ini dalam temubual beliau bersama wartawan.
See, sampai TPM pun concern pasal perkara ni.
untuk bukti, aku ade snap pic time beliau ditanya mengenai perkara itu.

 


dan ini..
 


So, aku membebel ini bersama dengan bukti.

Kenapa sekarang orang terlalu taksub mengenai VDay ini?
bagi aku la, tak perlu la kita menunggu VDay untuk mengungkap rasa sayang pada yang tersayang.
Hari2 pun kita boleh mengucapkan "i love u" , "saya sayang awak" "kamek sayang kitak"
Ape2 pun, tak payah pikir2..
*
*
*
*
*
Pesanan terakhir, ungkaplah rasa cinta itu sebelum terlambat.
Aku tak tau pesanan ini buat siapa..
hehehhehehe :)
*
*
*
 *
*
*
*
*
*
*

2 comments:

Amni said...

ya gambar kat siney oo? kat century ka? eh? betol ndak mek eja kah.. hahaha.. kamek ada nangga kedak ya juak kat sia ngan as ria.. hehe.. sempat terkam sigek..=p teddy bear!

Mimie Kamisah Wahed said...

hehehhehe..
bukan kat century tok.
kat emart.. kmk geram juak ngga bear kat sia riya.. rasa nak embak pulang jak sigek.. hehhehehe